Fait divers
At dawn, Gregor is woken by the police knocking at his door. They’ve come to pick up the body of his next door neighbour, dead for two years without anybody noticing. Gregor must deal with his conscience, slowly transforming himself as he becomes contaminated by this death which now haunts him. He gradually sinks into paranoia. When the night comes, there’s no turning back.