Faire diversion
A very free video adaptation of the show “Could I just draw your attention to the brevity of life?”, created in November 2006. Using festive imagery, accessible and colourful, this production has been conceived as a shrewd review that reveals itself in layers in order to reach and unravel the mechanisms of our thirst for distraction, that fascinating driving force of our lives and universal need.