A nameless man no longer manages to count further than six. A sequence of tragic-comic moments and strange encounters takes its course. Is the world slipping away from him? Loosely adapted from the famous work of the avant-garde poet Daniil Kharms (1905-1942), the film tells of the search for solidarity in a strictly regulated world and translates Kharms' absurd poetry into contemporary, ambiguous images.