Export Orange
The Albanian village of Manez celebrates the arrival of an old orange waste collection van. A few days before, the van had travelled down to Albania from Basel, Switzerland. A road move with an Albanian mayor who drives a Swiss waste van, and a film-maker who wanted to become a waste van driver when he was a child.