États généraux
In the past 20 years Philippe Saire has choreographed dozens of performances and his dance company has appeared internationally over 650 times, winning countless awards at home and abroad, including the Swiss Dance and Choreography Prize 2004. Saire’s clear gaze and mysterious smile contrasts with his aggressive and inexhaustible creativity and Musale’s portrait of this important ambassador of modern dance tries to capture and show this little known art in a new way.