Esther in Wonderland
Set against the racial tensions of 1991 in Crown Heights, the film depicts two seemingly opposing cultures through the eyes of a young Hasidic woman. After her devout husband leaves to study, Esther sneaks off to join a female breakdance crew led by African American bgirl Dream. On a secret rooftop location Esther slips into a world of wonder and longing, watching the dancers and Dream’s handsome younger brother at practice.