Erena… Our Eritrea
Radio Erena is an Eritrean radio station based in Paris, illegally broadcasting free news in one of the most closed countries in the world: Eritrea. This documentary is intended to be a vehicle for the struggle of these journalists for the freedom of their country and to highlight the oppression to which the Eritrean people are subjected.