Ende der Erinnerung?
January 27, 2011: 60 years after the liberation of Auschwitz, the so called “Kontaktstelle” (contact pool) for Holocaust survivors in Switzerland, put an end to its existence as a registered association. At this occasion, the members of the «Kontaktstelle» were invited to Berne by official members of the Swiss Federal Administration. Under the auspices of Ruth Dreifuss, a former Federal Councillor, a ceremony took place with speeches, music and a culinary buffet. The film shows moments of this ceremony as well as moments of the life of the survivors.