Empreintes
A mysterious man exits the freeway and drives out into the French rural landscape. There, he crosses paths with a group of teenage boys hanging out at the local soccer field. After a few beers and common experiences shared, the man invites the boys to follow him to an unknown destination. Can they really trust this charismatic stranger?