Elise
Elise, who lives in a retirement home, realizes she's losing control of her life: Alzheimer's prevents her from understanding the world and leaves her just a few memories to cling on to. Soon, the presence of her daughter, her last anchor to reality, won't be enough to keep her from diving into her memories.