Einmal im Leben ins Kino
The seven-year-old Indian Triwheni is invited to the cinema by a barber who is just passing through. He ends up 1000 kilometres away, in a city of carpet-weavers. The boy's experiences are reminiscent of the age of Dickens. This film is about Triwheni's sufferings and his final liberation.