Ein Tor für die Revolution
On 3 October 1976, left-wing activists founded the «Swiss Progressive Football Association» in the Restaurant Cooperativo in Zurich. Having failed to bring about the political revolution, they decide to implement their progressive ideals at least on the football playing field. Women on the forward line! The freedom to strike for football players! But the ideal is tripped up by the game.