Ein Platz im Bus
The fourteen musicians of the Fischermanns Orchestra travel cooped up in a red bus between instruments and the most necessary luggage across Europe to the Black Sea. They play in the street, on the bus, on stage. And everywhere their different conceptions of good music collide, until each one has found his place.