Ei love you
Can one bring happiness into one's life by force? Keily thinks eggs-actly that! So she writes a love letter to Unknown and sends it by pigeon post. Meanwhile, greedy egg-bandits rob their luck, while an unsuspecting Mr. Meili makes a lucky discovery at the karaoke-bar and lands an eggs-cellent match.