Ecce Homo
A lifetime after a crime of passion under the cold white sun of the year without a summer 1816, an old monk and an even older carpenter seek forgiveness for murder and suicide in the candle lit shadows of the Swiss mountains. But only one of them can find redemption – once he stops asking for it.