Each of us
Shortly before the end of the Second World War: four women from different backgrounds fight for survival in the Ravensbrück women's concentration camp – each of them trying to preserve their humanity in their own way. Their fates are linked by a girl who brings them difficulties, but also hope, in the merciless everyday life of the camp.