Dynastie Knie
To celebrate the 100th anniversary of the Circus Knie, SRF, RTS, RSI and RTR staged a 180-minute docu-fiction in two parts. The story of the Swiss National Circus is told over several generations through a fictional part, a documentary part as well as archive footage. The viewer experiences the ups and downs in the history of the Swiss National Circus and obtains insight into the circus life that takes place behind the spectacular performances.