Durchwacht
A young dancer struggles with the harsh conditions of working in independent theatre. To be able to pay her bills, she is forced to find a bread-and-buttter job, but this keeps her from doing what she loves, dancing. Self-doubt and stage fright turn her into an insomniac. Her road is rocky and arduous, but she fights for her dream.