Durch Schnitt
At the age of 13, Robin drops out of school. His grades are insufficient even at a special school and, on top of everything, his health is getting worse and worse. That was over 20 years ago. Today, he runs his own hair salon. We explore Robin's story, talk to family members and those involved to find out how a child could fail the Swiss school system and whether he would have been better off today.