Du côté des médecins – Paul & Sébastien
The documentary trilogy follows the lives of six general practitioners, four men and two women. In a town, in the country, and in a mountain valley this trilogy penetrates the heart of their work. In total confidence with the film director, having herself been a GP for 20 years, the exponents tell of the serious crisis the profession is going through. This film shows a young modern family doctor, working in a city group-surgery and an old classic country doctor.