Kasia is visiting her grandparents. The birthday dinner for her grandfather is already served. Grandmother, grandfather and granddaughter are sitting at the table. The table is set for four. The grandfather does not want to start eating, he is waiting for his daughter Anna. But Kasia knows that Anna will not show up. Her patience is wearing thin.