Drii Winter
In a remote Alpine village isolated from the outside world, young love is put to the test. Anna comes from the village and has a daughter from an earlier relationship, while Marco is an outsider from the flatlands hired by the mountain farmers to work the rugged land. Together they experience the joy of new love and the closeness of family. But when Marco suddenly starts losing control over his impulses and behaving erratically, a new tension rises in the community. Through the changing seasons and the harshness of life, Anna fights to preserve a love she believes can outshine even death.