Driften
Robert wants to start a new life. His addiction to speed had landed him in prison. Now he has served his sentence and is intent on not repeating the mistakes of his past. He moves back to his parents’ home and begins studying. Everything goes well, until he meets Alice. Fatefully, the woman, an English teacher many years his senior, and Robert are attracted to one another. In an attempt to be nearer, Robert attends Alice’s class. But the more intense their relationship becomes, the more it throws Robert off course. Former feelings of guilt begin to resurface.