Dreieck
The film takes you into a world where Arvid, unwillingly entangled in a polyamorous relationship, redefines the dynamics and boundaries of his own narrative. As he confronts Sandro, his girlfriend Tamara's husband, a discussion unfolds about story construction and invisible power structures. The film breaks traditional narratives and challenges the male-dominated film industry, questioning the responsibility of storytellers.