Drande
Living with her mother on the outskirts of a small city in northern Albania, Drande takes care of the property she owns. Two cottonwood trees have to be chopped down. Drande is a Burrnesha: She has chosen the life of a man. By portraying Drande's choice to lead an idependent life, the film depicts the vanishing phenomenon of Burrneshas in Albania.