Dog Men
In a not too distant future only a few homo sapiens are left. Struggling for survival they are forced to live from hunting the last remaining animals in the peripheral ruins of a more advanced human civilization. But they are unaware of being stalked themselves by a mysterious scanner. A science fiction story about hunting and being hunted, about extinction and survival, about dogs and men.