Dog Hunt
Clotilde, a somewhat lackluster woman in her 40’s learns with the help of a CT scan that something is not right inside. In a world where images do not lie, Clotilde feels suffocated to the point that she can only find truth in her imagination, which then slowly envelops her reality.