Do You Know Akane Okai?
A young director, off the beaten path in Japan and searching for a subject, encounters Akane Okai, a friendly adolescent. She allows the director to film her for one scene, then one day, before she sends him packing. This tender portrait comes to an abrupt end, but the encounter took place.