Dis-moi oui… en japonais
Yuko is a 30 year old Japanese woman living with her partner Daiichiro in Kyoto, Japan. Under immense social pressure, the young couple feel compelled to marry, but the question is how and where? In her quest to find the right location for their wedding, Yuko becomes increasingly aggravated. Nicollier’s film accompanies Yuko and Daiichiro into a hidden world: Japan’s huge weddings industry machine, complete with wedding dresses, western pseudo priests, fake churches, plastic cakes and a whole lot more.