Digital Immigrants
1984 – The home computer arrives in our living rooms and overruns a whole generation. The computer splits society into digital natives and digital immigrants.
2016 – A group of senior citizens is trying to adapt to the speed of computerization. Their problem is ours: How long can we keep up with the rapid development?