A cinematic extract which portrays the characters in a tropical greenhouse at night: dark, sensuous and somehow unreal.
The two are silent in their roles, while their thoughts – narrated by a voice-over – provide commentary, accentuating the events but ultimately leaving open what is real and what is fiction.