Die II. Phase
Children, who are no children any more... Stupidities, which are no stupidities any more... Perspectives, which are no perspectives any more... ...or should become to what they were! Robert Rappacinski, “Rappa” , is a 18 years old addicted criminal. This has to change... Robert gets locked up. In a monastery, a AEA, a sort of “work education institution”. Together with 7 other addicted delinquents, he has to learn that a “normal life” is the goal. During 3 months, Robert has to proof, that he can do different than he did. If he doesn't change, Robert has to stay: For at least two years! Phase II., a strictly narrative, observing cinema-direct documentary accompanies Rappa and the other habits during these three months.