Des moutons et des hommes
Algiers, 2016. Habib, 16, dreams of becoming a vet. Unable to study for his hoped-for profession, he has bought a sheep named El Bouq. His goal? Training the animal to become a fighting champion. Meanwhile, 42-year-old Samir no longer has any dreams and just wants to sell enough sheep before Eid to make ends meet.