Des araignées dans le coeur
In a decadent city in the near future, Alwyn is faced with a dilemma: should she stay in this urban environment that is becoming increasingly hostile, or leave to take refuge in the community where Valery, her ex-boyfriend lives? The previous night he had touched her while she was asleep, so, he is now also a threat.