Der Wolkensammler
A portrait of the Swiss artist Jean Odermatt, who has built a body of work around one of Switzerland’s greatest mountains, the Gotthard and its surroundings. Although there has never been a specific peak called “Gotthard”, and it is often associated with its tunnels and passes, it is one of Switzerland’s central cultural landmarks.