Der Wilde Weisse
His overwhelming adventurous spirit propelled Swiss anthropologist Paul Wirz to the South Seas seven times, a place “where the ocean and jungle whoosh, where cannibals and the wild roam”. The eccentric scientist had found his own little bit of paradise in New Guinea. 50 years later his son Dadi and grandson Pawi travel there and discover why Paul Wirz felt so at home with the Papuans.