Der kleine Vogel und das Eichhörnchen
It's autumn. At the end of a branch hangs a red leaf. A little black bird comes along to water it. Suddenly a squirrel nicks the bird's bright green watering can. The bird follows the cheeky thief: this is the start of an exciting chase through the forest. But behind the trees the fiery red fox is already waiting for his chance.