Der Keiler
Binder, a pathologist suffering from a fatal lung disease, doesen't have much longer to live. To establish some kind of justice he kills the arrogant, chain-smoking senior physician. An unusually philosophical murder. Based on the detective novel with the same title by Felix Mettler.