Der Code
Bathed in a sea of blood, a gangster recalls what led him to his plight. It should have been simple: he had to deliver a suitcase. He had already done it hundreds of times. But this time, he had had the feeling it was some sort of trap. A genre film which gradually captivates through humour, pure action, or figurative allusion.