Demain le soleil
2028. For reasons unknown to men, the earth is slowly growing closer to the sun. The planet is now separated in two distinct zones: the North, barely livable, and the South, which has become too hot to be inhabited. In the heart of the Congo, a small group of soldiers witnesses the expansion of the southern forest.