Déjeuner sur l'eau
On the shores of Lake Geneva, a reknown surgeon has a rendezvous with a young woman he has never seen before. Floating, almost weightless, on a terrace above the water, father and daughter endure the confusion of their first meeting surrounded by the dazzling waves.