Dear Memories – A Journey with Magnum Photographer Thomas Hoepker
In 2017 the legendary German MAGNUM photographer Thomas Hoepker was diagnosed with Alzheimer’s disease. The man whose art has become part of the collective memory is now slowly losing his own memories. His last one big dream: A road trip through the USA together with his wife Christine. An emotional journey that will also be Thomas Hoepkers last big photo reportage for a book project and will be the bracket for his life’s work.