Dea
Dea leaves rural Indonesia and her singing dreams to migrate to Hong Kong as a foreign domestic worker. The script is the result of a nine-months acting improv laboratory with a group of Indonesian women migrant domestic workers, who have been victims of domestic violence while working in Hong Kong.