De Profundis
An ancient monastery. The monks inhabit three parallel worlds, passing each other as they go up and down the stairs. They carry strange shiny objects, in three different colours, adding them together to produce something that resembles a mysterious sphere. When the last piece has been fitted, the sphere begins to glow. It is transformed, and rises into the heavens to join the other celestial bodies.