Das Schweigen der Männer
Two Swiss live in my bosom (alas!), Polo and Max. They are friends, ageing alter-egos, who have taken to roaming the world, talking an talking. They talk about what it means to be a man, and to be Swiss, which indeed is risky an will continue to be so. A “cinéma-copain” film, shot with a minimum of luggage, which moves from a Swiss pass down to Italy, then on to Egypt, and from the Nile Delta to the desert of Aswan.