D'où est-ce que tu viens?
Through various testimonials and elements found on the internet, this video denounces the discrimination that people of Asian origin can suffer. The coronavirus pandemic was the trigger that made me feel an urgent need to work on this subject. Dance (krump) allows me to react to all this daily violence.