Courber l'échine
Chaima, a 25-year-old woman of Maghreb origin, lives with her parents in a popular neighbourhood on the outskirts of Geneva. It's her day off, she pretends to go to work in her uniform and retrieves her bag under the stairwell. She joins her friend and accomplice Leila. Together, they go off to party.