Cosmos
In a forgotten village of the Yucatán, Lena, a 68-year-old widow, crosses paths with Leon, a 62-year-old Mayan guardian of nature’s secrets and spirits. Lena finds an unexpected companion in Leon. Despite their differences and seemingly opposite worlds, a deep connection forms between them. A philosophical tale about aging, its quiet transformations, and the essential bond of love in every human life...