Cosmonaute
In his room cluttered with toys, under the indifferent gaze of his hamster running in its little wheel, a child is busy working on a strange craft project. His father spends his evenings gazing at the starry sky while smoking cigarettes, his mother is busy in the kitchen and garden. Neither of them has noticed that their son's creation resembles a rocket.