Copy Paste Delete
A man is taking stock. A man is searching for a picture. Searching for the last picture of his life. Escaping a flood of images, he recalls past disappointments and troubling changes. At five stages of his life, his thoughts and memories merge into a fragmentary narrative. Pleasure, anger, longing, fear and grief are the topics of the five life stages: childhood, youth, adolescence, adulthood and the impending death.